Zondag 12-08-2018

12 augustus 2018 - Mukono, Oeganda

Vandaag zaten we om 8:00 uur aan het ontbijt voor de zondagsschool, die om 9:00 uur begon. Voordat iedereen nar hun groep ging hebben we de jesus hokey pokey aan de kinderen geleerd, zodat ze die in de middag konden meedoen met ons in de kerk. In de les van deze dag hebben we geluisterd naar verhalen over Gentleness en als afsluiting hebben we vlaggetjes geknutseld die we voor de kerkdienst in de kerk hebben opgehangen. Om 11 uur gingen een aantal meiden alvast oefenen met de band van die dag, omdat ze mee mochten zingen met de afrikaanse meiden. Om 12 uur kwam de rest van de groep en hebben we onze eigen nummers nog geoefend.

Na het oefenen hebben we heerlijk geluncht en moesten we om 2 uur weer in de kerk zitten voor een nieuwe kerkdienst. In de avond hebben we met de kinderen in de grote huis, van een leeftijd van 3 tot 10 jaar, patat met worstjes gegeten. Echt een feestmaal! Hierna heeft iedereen nog wat tijd gehad voor zichzelf en het grootste deel van de groep is nog wezen sporten met de jongeren.