Zaterdag 11-08-2018

11 augustus 2018 - Mukono, Oeganda

Na een keileuke safari mochten we vandaag lekker uitslapen en zaten we om 9;30 met z'n allen aan het ontbijt. Daarna zijn we gaan knutselen met de kinderen van de basisschool. We hebben geschminkt, waarbij iedereen een spiderman masker wilde, bellen geblazen met ballonnen gespeeld en verfhandjes op doeken gemaakt. Toen we alles hadden opgeruimd, wat wat minder moeite kostte dan vorige keer, gingen we het lied I have a light oefenen, wat we morgen in de kerk gaan zingen.

In de middag is een deel van de groep gaan voetballen, een deel met de kinderen gaan spelen en zijn een paar meiden (en Ad) boodschappen wezen doen. In de avond werd de groep verdeeld in de groepjes van 2, en een iemand alleen, en gingen we zo naar de family units. Hier hebben we gegeten met de jongens en meiden die daar wonen. Het eten was heerlijk en we hebben het erg gezellig gehad.

1. Margreet:
    15 augustus 2018
    Wat een leuke, enthousiaste reisverslagen zeg! Onwijs leuk dat jullie ook zo'n leuke safari/uitstapje hebben gedaan. Veel plezier nog even.