Vrijdag 03-08-2018

3 augustus 2018 - Mukono, Oeganda

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer. We zijn inmiddels al een beetje gesetteld in het Afrikaanse paradijs. De reis is voorspoedig verlopen. Toen we aankwamen in Entebbe werden we opgehaald met 2 busjes, een voor de koffers en een voor ons. Het was nog 1,5 uur rijden naar one bestemming. Ondanks dat het middernacht was, leefde men op straat also het midden op de dag was. Dit waren onze eerste indrukken van Afrika. Rond half 6 kwamen we aan bij ons verblijf op Noah's Arc. Nadat de koffers waren uitgeladen kregen we nog wat instructies van Daniel, de coordinator van ons werk hier en daarna konden we eindelijk naar bed. Maar eerste de klamboes ophangen... Uiteindelijk lagen we 7 uur op bed en werden we er om 10 uur weer uitgetrommeld. Na het ontbijt kregen we een rondleiding van Daniel en werden we in de middag uitgenodigd door Piet en Pia om daar te komen lunchen en hebben we dus met hen kennisgemaakt. Na de lunch werd de rondleiding vervolgd. Hierna werden boodschappen gedaan en hebben we gegeten. Daarna waren we van plan te gaan slapen, maar er stond opeens een hele groep meiden bij de deur die kennis wilden maken. Dit was super gezellig maar na een tijdje gingen ze toch maar naar huis omdat ze door hadden dat we toch erg moe waren.

1. Kees Neven:
    8 augustus 2018
    Mooi om te lezen hoe jullie aankomst was in Afrika. Wat een kort nachtje is dat geweest na zo’n lange reisdag. Jullie zullen wel erg moe geweest zijn, ik ben wel benieuwd waar die meiden dat aan gezien hebben. Heel veel zegen nog voor de komende tijd.