Onze reis naar Oeganda!

28 juli 2018 - Nederland, Nederland

Hoi iedereen!

Nog vijf dagen tot onze reis naar Oeganda Mukono begint! Om jullie een beetje op de hoogte te houden hebben we dit blog aangemaakt, die jullie meeneemt op al onze avonturen. We hopen zoveel mogelijk te kunnen vertellen, zodat jullie net zo kunnen genieten van onze reis als wij gaan doen.

Vind je het leuk om elke keer een melding te krijgen als we weer iets posten? Meld je dan aan met je mailadres en dan krijg je een mailtje bij elke update over onze reis.

Ook kunnen jullie een reactie achterlaten op de site, zodat we jullie lieve berichten kunnen lezen als we daar zitten.

Wij hebben er zin in en wij hopen jullie ook!

Liefs <3

1. Greetje:
    28 juli 2018
    Veel plezier!! Succes met alles wat jullie gaan doen!
  2. Magda:
    28 juli 2018
    Heel veel plezier en succes in Oeganda!!
  3. Peter en Caroline:
    28 juli 2018
    Heel veel plezier het zal vast een fantastische ervaring voor jullie worden! Geniet van deze speciale reis.
  4. Ed Harms:
    Mooie reis gewenst! Ed
  5. Mirjam van Lint:
    29 juli 2018
    Wat leuk. We gaan jullie zeker volgen. Goede reis!!!
  6. Ed Peschar:
    Heel veel succes daar Anna💪
  7. Susan van der Houwen:
    29 juli 2018
    Heel veel plezier en maak er wat van!
  8. Marjolein Luksemburg:
    29 juli 2018
    Ik ga je volgen! Een hele mooie reis toegwenst:)
  9. Anneke Dambrink.:
    30 juli 2018
    Een hele fijne tijd gewenst met elkaar!
  10. Judith - Livingstone:
    31 juli 2018
    Yeah!!! Goed bezig! Ik ben super benieuwd naar jullie verhalen en ga jullie ' volgen' !!!
  11. Johan en Carina:
    31 juli 2018
    Een hele fijne en gezegende tijd in Mukono! De Heer is met jullie en zal jullie beschermen! Lieve groetjes!
  12. Elise:
    1 augustus 2018
    Een hele toffe tijd meiden!
    He will go before you! Blessings, Elise
  13. Wendy:
    2 augustus 2018
    Bless you Annabel!
  14. Angelique:
    3 augustus 2018
    Succes Annabel. Mooie tijd daar toegewenst!
  15. Eduard Koudstaal:
    3 augustus 2018
    Yannah, benieuwd naar de eerste indrukken !
  16. Mirjam van Lint:
    4 augustus 2018
    Hoi meiden, we zijn wel heel nieuwsgierig naar jullie ervaringen hoor! Wat zullen jullie veel te vertellen hebbem straks. Geniet van en met elkaar en van de mensen die jullie ontmoeten!☺️
  17. Ellen:
    4 augustus 2018
    Wat een leuke groep meiden en geweldige reisleiders troffen wij op Schiphol!
    We wensen jullie een betekenisvolle reis toe! Veel ervaringen en indrukken maar ook veel plezier met elkaar en de kinderen!
  18. Aukje:
    4 augustus 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Veel werk- en genietplezier met elkaar!
  19. Annette en koen en thirza:
    8 augustus 2018
    Heel.veel plezier en zegen esther en rachel en ook natuurlijk de rest van de groep!